3 תשובות
אוקיי אז ברגע שאת שותה משהו או אוכל משהו נוצרות לך מלא בועות בטוח הבטן וברגע שהבטן מתמלאת בבועות טז זה מתחיל לצאת עכשיו מכיון שהאוכל עובר במערכת העיקול אז נוצר לזה ריח רע
אנונימית
אני רוצה פרחח
ועושים כי זה טבע האדם?
ועושים כי זה טבע האדם?
שואל השאלה:
יש אנשים שמפליצים יותר מהאדם הממוצע? או פחות? ולמה
יש אנשים שמפליצים יותר מהאדם הממוצע? או פחות? ולמה
אנונימי
באותו הנושא: