7 תשובות
צריך לשתות ליטר וחצי מים כל יום.
3 ליטר-סביר אך בתחילה 1.5 ליום חם-זה מספיק, איך תרגישי שהגזמת? הבטן תודיע לך
עכשיו בקייץ עד 2 ליטר זה מעולה בעיקר ללא סוכר. כל טוב.
יש דבר כזה שנקרא "הרעלת מים"
אם שותים בכמות מוגזמת אז זה כן מסוכן (מי ברז. לא מים מינרליים)
בגלל כמות הנתרן הנמוך שבמים.
אם ריכוז הנתרן יורד מתחת ל-135 מילימול לליטר נחשבת הרעלה זו למצב מסכן חיים.
עד 3 ליטר ביום זה לא מסוכן
אבל מומלץ עכשיו משהו כמו 2 ליטר בימים החמים
בחורף ליטר וחצי
אם שותים בכמות מוגזמת אז זה כן מסוכן (מי ברז. לא מים מינרליים)
בגלל כמות הנתרן הנמוך שבמים.
אם ריכוז הנתרן יורד מתחת ל-135 מילימול לליטר נחשבת הרעלה זו למצב מסכן חיים.
עד 3 ליטר ביום זה לא מסוכן
אבל מומלץ עכשיו משהו כמו 2 ליטר בימים החמים
בחורף ליטר וחצי
קישורים מצורפים:
אם את שותה כמות מופרזת של מים כאשר את לא מכניסה בעת יציאת נוזלים אז זה לא ממש בריא.
בקיץ 1.5 ליטר ביום ובמים ממש חמים 2 ליטר.
בקיץ 1.5 ליטר ביום ובמים ממש חמים 2 ליטר.
אם שותים כמות ממש גדולה של מים זה לא בריא אבל הגוף יודע להוציא את המים המיותרים החוצה
בדרכים יצירתיות
בד"כ בריא לשתות 1.5-3 ליטר ביום
משתנה בהתאם לפי הטמפטורה
בדרכים יצירתיות
בד"כ בריא לשתות 1.5-3 ליטר ביום
משתנה בהתאם לפי הטמפטורה
רצוי לשתות ביום חם בית 1.5 ל 2.5 ליטר. יותר מזה זה כבר מוגזם וזה יכול לגרום להתנפחויות בבטן.
באותו הנושא: