12 תשובות
תאכלי קצת, לא ארוחה שלמה כי אז זה ייכאב ניראלי
כן תאכלי
תכיני לך איזה פסטה או סתם משהו שקל להכין
תאכלי משהו קטן
תאכלי משהו קטן עכשיו מקסימום אם תראי שהגוף שלך לא מסוגל לעכל את המזונות אז אל תאכלי יותר
אנונימי
שואל השאלה:
אוקיי, תודה
אנונימית
זה אף פעם לא מאוחר :)
תאכלי טיפה ותראי מה קורה
אפעם אל תלכי לישון רעבה כי זה לא טוב, תחשבי שהגוף שלך ימשיך לתפקד לעוד איזה 7 שעות והוא צריך אנרגיה ואוכל זה אנרגיה אז אל תלכי לישון רעבה ממש. מקווה שתרגישי טוב אחריי שתאכלי!
שואל השאלה:
הכנתי לי שעועית עם סומסום ורוטב
ואני אוכלת את זה יופי
כנראה באמת הייתי רעבה
אנונימית
סימן שלא שמת לב שהיית רעבה (קורה לי מלא)
ואז פתאום את מוצאת את עצמך עם כאבים קצת, אז אל תאכלי פתאום הרבה כי זה יכביד ואז תרגישי עדיין רע, בגלל זה עדיף לאכול משהו קטן ואולי מאוחר יותר עוד משהו.

אם זה קורה לעיתים קרובות (לי זה קורה מלא פעמים) אז שימי זמנים. נגיד שבסביבות 8 לאכול ארוחת ערב. או נגיד בסביבות 3 לאכול ארוחת צהריים.
או נגיד "גבולות" עד 4 לאכול צהריים. עד 9 לאכול ארוחת ערב. סתם דוגמא
שואל השאלה:
סבבה, ותודה :)
אנונימית
באותו הנושא: