5 תשובות
האם זה תרוץ כדי להציג קטע במקום בו מבקשים לשים רק שאלות? כי זה מרגיש ככה.....
אנונימית
שואל השאלה:
לא
אני באמת שואלת
לא
אני באמת שואלת
הא כי לא היה אפשר בלי כל הקטע...
אנונימית
שואל השאלה:
אפשר אבל איפה כל הכייף בזה?
אפשר אבל איפה כל הכייף בזה?
זה הקטע של זה לא מקום לפרסם ככה סתם קטעים זה מקום לפרסם שאלות או להתייעץ לא לנסות לעשות לעצמך פרסום בכל מחיר
אנונימית
באותו הנושא: