9 תשובות
king princess
אני הזמרת הכי טובה שיש
^ הפלייליסט הזה מושלם.
^תודה :)
שואל השאלה:
תודה תודה תודה
שקט סנדית
engelwood נראלי ככה כותבים אתזה
פלייליסט שהכנתי עם שירים של girl in red ובסגנון
ashe ממש טובה, אם את צריכה עוד תכתבי