5 תשובות
אני.. היה לי בסדר
אני צמתי
דווקא סבבה
אני, את האמת היה אחלה.
מתה לאכול כבר.
היה סבבה
היה סיוט אבל לא נורא העיקר שנגמר
אנונימית