7 תשובות
אני עצרתי את הסדרה בעונה 12
כל העונות היו טובות והתחיל להדרדר
מה שכן עונה 14 פצצה אם את אוהבת את גקסון ואפריל אז עונה מעניינת
אבל אחרי 14 לא ממליצה
כל העונות היו טובות והתחיל להדרדר
מה שכן עונה 14 פצצה אם את אוהבת את גקסון ואפריל אז עונה מעניינת
אבל אחרי 14 לא ממליצה
לא יודעת מי אמר אבל עונות 15 16 טובות
וואו תקשיבי שעונות 14-16 הן מדהימות ו-13 יש איזה 4 פרקים שהם כמעט האהובים עליי
עונות 15,16 מדהימות
שואל השאלה:
^ שמעתי ש 15 ו 16 לא עונות טובות בגלל שהחליפו כותבת לסדרה
^ שמעתי ש 15 ו 16 לא עונות טובות בגלל שהחליפו כותבת לסדרה
עוד הרבה הפתעות מחכות לך
תמשיכי