התחברות
הרשמה
הייתי בשיעור אנגלית עם מצלמה פתוחה ו...
המורה סימנה לי חיסור רשמנו לה מייל והיא לא מסכימה להוריד אותו רשמתי לה גם בעצמי צילמתי לה את המחברת דעשיתי והעתקתי את מה שהיה בשיעור והיא עדיין לא מסכימה להוריד אותו....
21 בספטמבר 2020, 13:07
4 תשובות
תדווחו למחנכת שלך או למנהלת
ת
תאירושש
לפנות למחנכת או לרכזת
א
אלכס (בת)
להגיד למחנכת
C
ChocoChan
תגידי למחנכת שלך.
ל
ליקריץ_