3 תשובות
את רוצה סקייט פעלולים או סתם סקייט?
שואל השאלה:
בהתחלה רק לרכיבה חלקה
בהתחלה רק לרכיבה חלקה
אנונימית
אם זה רכיבה חלקה אז קארבר נראלי.
אם פעלולים אז סקייט רחוב.
אני קניתי סקייט רחוב מ-s.s.l ויש שם גם קארברים
אם פעלולים אז סקייט רחוב.
אני קניתי סקייט רחוב מ-s.s.l ויש שם גם קארברים
באותו הנושא: