3 תשובות
שואל השאלה:
זה לא נקרא לשבור??
זה לא נקרא לשבור??
אנונימי
שמע בעיקרון זה בטעות, אם תמשיך לצום אני מאמין שזה ייחשב לך
אנונימי
זה ביעיקרון נקרא לשבור אבל אם אתה רוצה להמשיך לצום תמשיך כי אתה לא שברת בכוונה וזה גם רק מנטוס זה לא שאכלת ארוחה או משהו כזה...
באותו הנושא: