10 תשובות
לא
זה חלק
אנונימית
מהתסמינים
אנונימית
שואל השאלה:
אז ללכת או לא?
אז ללכת או לא?
אנונימי
בחלק קטן מהמקרים
זה לא מהתסמינים כנראה אכלת משהו לא טוב
שלשול זה תסמין פשוט לא מהכי נפוצים
לא זוכרת לגבי כאבי בטן
לא זוכרת לגבי כאבי בטן
שואל השאלה:
חח אני פשוט מפחד כי אני צריך ללכת לשבעה של סבתא שלי והרבה שם זקנים לא באלי להדביק או משהו
חח אני פשוט מפחד כי אני צריך ללכת לשבעה של סבתא שלי והרבה שם זקנים לא באלי להדביק או משהו
אנונימי
וואלק לא כפרע בטח אכלת בוץ וזהו
סתםסתם אבל קיצר אין קשר
סתםסתם אבל קיצר אין קשר
לא אחי הכי טוב אתה לא חולה קורונה
באותו הנושא: