4 תשובות
בדרך כלל כדורים כדאי לקחת אחרי שאוכלים כדי שיתעכלו יותר מהר אבל אם את ממש לא מסוגלת ללכת לאכול עכשיו תיקחי תחכי שירד טיפה הכאב ואז תאכלי אבל כן חשוב שתשימי לב לכמות שאת צריכה לקחת
אם את מרגישה מספיק טוב, לכי לעשות אמבטיה
אחכ תשתי תה והכאב ירגע לך בע"ה
שואל השאלה:
וואי וואי איך כאב לי זה היה לילה סבל
תודה רבה על העזרה!
אנונימית
אם יש לך בקבוק מים חמים תמלאי אותו ושימי על הבטן. תוך חצי שעה הכאב אמור לעבור. אם לא עבר שימי פעם שנייה.