72 תשובות
חתיך אש מגיל שש
לדעתי 5 , לא עפתי עליו
שואל השאלה:
לרשום מספר
לרשום מספר
אנונימי
5
שואל השאלה:
איך 5 ?
לא הגיוני
איך 5 ?
לא הגיוני
אנונימי
הוא חתיך אהל לא הטעם שלי ממש
6
6
שואל השאלה:
לרשום מספר
לרשום מספר
אנונימי
10 אוהבת ממש
7 או 8. אבל לא הטעם שלי האמת
אנונימית
שואל השאלה:
חוץ מגובה יש לו הכל לא ?
הוא רק קצת נמוך
חוץ מגובה יש לו הכל לא ?
הוא רק קצת נמוך
אנונימי
7-8
גובה הכי עושה לי את זה
שואל השאלה:
למה 5?
למה 5?
אנונימי
בואו אני לא נמשך לגברים והייתי אומר 7 פלוס
שואל השאלה:
הנורמלי היחיד באתר -
משנה לאנונימית ושואל על סקס ?
עליתי עלייך
שנה חזרה לבן יא לא נורמלי
הנורמלי היחיד באתר -
משנה לאנונימית ושואל על סקס ?
עליתי עלייך
שנה חזרה לבן יא לא נורמלי
אנונימי
3
שואל השאלה:
אין לו פאקים בולטים בפנים, יש לו פנים יפות
וגם אחלה גוף
אין לו פאקים בולטים בפנים, יש לו פנים יפות
וגם אחלה גוף
אנונימי
שואל השאלה:
איך 3 ?
יש לו פנים יפות
איך 3 ?
יש לו פנים יפות
אנונימי
^מה גבר אני לא שואל שאלות מפגרות תאמין לי
אבל כן עלית עליי שאני מתחזה לאנונימיות לפעמים
זה ממש שימושי תאמין לי
אבל כן עלית עליי שאני מתחזה לאנונימיות לפעמים
זה ממש שימושי תאמין לי
הוא לא הטעם שלי הפנים שלו הם של ילד
^3?!
אני בהלם
איך ילד לעזאזל?!?!
אני בהלם
איך ילד לעזאזל?!?!
זה כל אחת והטעם שלה בוא תתחתן איתו וזהו
אמאלה איך כולן פה מדברות כאילו הן אנגלינה גולי
אנונימית
שואל השאלה:
מה פנים של ילד ? מה את רוצה שיהיה לו אף של נשר ועצמות לחיים של חיה ?
יש לו עצמות לחיים וזיפים, זה פנים גבריות
וגם אחלה לסת
מה פנים של ילד ? מה את רוצה שיהיה לו אף של נשר ועצמות לחיים של חיה ?
יש לו עצמות לחיים וזיפים, זה פנים גבריות
וגם אחלה לסת
אנונימי
למרות שאת משוגעת הוא חתיך חחח
שואל השאלה:
ואף יפה.. לא צריך שכל הפנים שלו יראו כמו איזה גבר שהלך לצוד
ואף יפה.. לא צריך שכל הפנים שלו יראו כמו איזה גבר שהלך לצוד
אנונימי
לדעתי הוא מכוער מה אתם רוצים
10 חתיך רצח.
יואו איזה סרט עשיתם מיזה
שואל השאלה:
וגם אם היו לו פנים של ילד זה לא הופך אותו למכוע
וגם אם היו לו פנים של ילד זה לא הופך אותו למכוע
אנונימי
שואל השאלה:
למכוער*
למכוער*
אנונימי
ואי אני חושבת הוא מכוער תקדם
אני חושב שלוק פראי וגדול לגבר זה הלוק הכי יפה
אבל גם הוא נראה טיל
אבל גם הוא נראה טיל
לי יש כבר בעל אז לא מתלהבת
שואל השאלה:
לא אחי גברי מדי מרתיע אותן
תראה את רן דנקר שהיה צעיר היו לו פנים של נמושה וגוף של שחיף פעם ולמרות זה רוב הבנות חשבו שהוא חתיך
לא אחי גברי מדי מרתיע אותן
תראה את רן דנקר שהיה צעיר היו לו פנים של נמושה וגוף של שחיף פעם ולמרות זה רוב הבנות חשבו שהוא חתיך
אנונימי
4 המבט שלו מפחיד כזה וגורם לי להרגיש מוזר
ממש לא צודק אני אוהבת מישהו גברי ברמות
^ גבר כל אחד והטעם שלו
v חחח לא אני מדבר לשואל השאלה
v חחח לא אני מדבר לשואל השאלה
אתה מדבר אליי?
הוא חתיך רצח מינימום 9! איך פאקינג רשמו פה 3
שואל השאלה:
זה ברור שהוא חתיך
יש פה מוזרות בלילה
זה ברור שהוא חתיך
יש פה מוזרות בלילה
אנונימי
מה נתפסתם.. כל אחד והדעה שלו
כל אחד וטעמו
אני נגיד חולה על היופי הבלודיני יש כאלה שמלא לא
אני נגיד חולה על היופי הבלודיני יש כאלה שמלא לא
שואל השאלה:
מה חסר בו כדי להיות ממש חתיך ?
מה חסר בו כדי להיות ממש חתיך ?
אנונימי
גבר אתה מגזים
יש כאלה שחושבות שהוא לא נראה טוב שחרר
יש כאלה שחושבות שהוא לא נראה טוב שחרר
מה ישך ממנו חחח
נראה לי הוא הומו נדלק עליו
שואל השאלה:
סתם משעמם לי
מה אכפת לכם אה
סתם משעמם לי
מה אכפת לכם אה
אנונימי
טובטוב סליחה
6-7 לא הטעם שלי אבל נראה טוב
10 אמאלה אמאלה
9
נו מאיפה הוא מוכר לי?
הוא לא שיחק באיזו טלנובלה של פעם?
פטיטו?
אה ו8
הוא לא שיחק באיזו טלנובלה של פעם?
פטיטו?
אה ו8
הוא ממש חמודי מודי כזה
אממ 8-7
אממ 8-7
שואל השאלה:
אז צריך פרצוף של ערס כדי להיות יותר מ-7-8 ?
אז צריך פרצוף של ערס כדי להיות יותר מ-7-8 ?
אנונימי
מה קשור הוא פשוט לא הטעם של כל אחת
זה מה יש
זה מה יש
שואל השאלה:
אבל היא רשמה חמודי
כאילו הוא נראה נשי מדי
אבל היא רשמה חמודי
כאילו הוא נראה נשי מדי
אנונימי
בכנות לא עפתי 4
אנונימית
2 ממש לא דומה לטעם שלי נראה הומו
100000
אנונימית
2 בערך הוא לא הטעם שלי אבל כן יש לו עיינים יפות
8-7
6-7
10
הוא נראה טוב אבל לא הטעם שלי 6 7 כזה
7-8.
5.
לא הטעם שלי,אבל נראה טוב.
לא מכוער.
לא הטעם שלי,אבל נראה טוב.
לא מכוער.
באותו הנושא: