10 תשובות
כי הם מפגרות
הייתי רוצה להיות בשנות השבעים והשמונים
אני גם חושב ככה
ואני לא בת נראלי
תקופה שעוברת זה כמו שכל ילד שני חושב שהוא איזה מגניב שהוא הולך עם כיפה וציציות ונודר בשבת
לא רק בנות תאמין לי. הם חושבים ששנות החמישים והשישים זה אסתטיקה ושזה רק החלק הטוב בשנים האלה: החיים של העשירים, הסטייל וזה. לא חושבים על המינוסים שם:
כי חושבות רק על החלק הטוב מהשנים האלה
אני לא מתלהב מהשנים האלו (אני בן)
אבל בהחלט הייתי רוצה להיות חיי באותן השנים
ללכת להופעה של מיקל גקסון
לנהוג על מכוניות של אותן התקופות 3>
האמת האמת זה בגלל הבגדים של התקופה.
אבל תכלס טוב לי כאן ועכשיו
עדיף על 2020