6 תשובות
גם בסגר הקודם היו אנשים שבאמת שמרו על ריחוק חברתי ועל שנמ מטר ועכשיו ממש לא
זה פשוט כי הסגר הזה לא סגר
אנשים פה פשוט מפונקים
נכון אנשים שמים פס על ההנחיות לא כמו הסגר הקודם
חחח לא
אני כבר 6 חודשים לא נפגשתי עם חברים בגלל שאני לא רוצה חס וחלילה להדבק (בקבוצת סיכון) או להדביק אחרים. אבל יש כאלה כל הזמן שלא אכפת להם ויוצאים כל היום להפגש עם אנשים ומורידים את המסכה. במיוחד כל המפורסמים פה, הם מביאים דוגמה ממש רעה