5 תשובות
זה אומר שיש להם מחלות רקע שכרגע הם לא מזיקות בשום דבר אבל אם הם יחלו בקורונה המחלות רקע שלהם יסכנו להם את החיים
שואל השאלה:
אז המתים לא באמת מתים מקורונה אלא מההחמרה של המחלות רקע
אנונימי
כן אבל הקורונה נתנה למחלות הללו טריגר.. שלא נדע
נכון לגבי השיחה שלכם^
אגב, אותו דבר לגבי שפעת, לפי מה שאני יודעת גם נתוני התמותה ממנה גבוהים יותר מקורונה פשוט לא מפרסמים את זה בכל מקום..
חשוב לציין שיש מחלות רקע כי אחרת יחשבו שהקורונה זו מחלה ממש מסוכנת שהורגת אנשים וכולנו צריכים להיזהר ממנה בקטע של חיים ומוות למרות שזו לא הסיטואציה בדיוק ויש אנשים מאוד ספציפים ומעטים שנמצאים בסיכון כזה גבוה.
שואל השאלה:
בוודאי שיותר מתים משפעת.. גם הממוצע גילאים יותר קטן, הרבה יותר צעירים וילדים מתים משפעת (ממוצע גיל מתים קורונה - 82)
אנונימי