התחברות הרשמה

חוויתם אהבה נכזבת? ממי ומה היה

אני כן, זה היה שנה וחצי הכי קשות שהיו לי
היה שישין בפנימייה שלי, דיברתי איתו פעמיים והתאהבתי
לא דיברתי איתו יותר היה רק מבטים ומשהו לא מובן
היה קשה לראות אותו כל יום ומבלי לדבר איתו או לעשות משהו לגבי הרגש שלי כלפיו. בגלל כל היחסי מורות והשיט הזה
שנה שלמה שרק חשבתי עליו, בכיתי עליו המון ולא יכלתי לספר לאף אחד למה בכיתי, התדרתי בלימודים והתרחקתי מחברות
אחכי שהוא סיים את השנת שירות בפניימיה והתגייס, בזמן שאני עדיין בפנימיה
המעבר הזה מלראות אותו תמיד ללראות אותו אף פעם טלטל אותי עזבתי את הפנימייה לתקופה ואז חזרתי והיה לי קשה
21 בספטמבר 2020, 00:49
אהבה נכזבתסטטוסיםאכזבההתאהבותאהבה אסורה    
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
חוויתם אהבה נכזבת?
פעם חוויתם אהבה לא הדדית?
חוויתם פעם אהבה נכזבת? איך התמודדתם?
חוויתם אהבה בחייכם?
כמה פעמים חוויתם אהבה לא הדדית בערך?
האם פעם חוויתם אהבה?
האם חוויתם אהבה אמיתית?
חוויתם פעם אהבה נכזבת? איך הרגשתם?
סטטוסים על אהבה נכזבת - יש למישהו סטטוס ממש טוב על אהבה נכזבת?
חוויתם פעם אהבה חד צדדית?
חוויתם פעם אהבה?