6 תשובות
לא מכירה אותה אבל יכול להיות שזה פשוט רמז שאת ממש חופרת לה
שואל השאלה:
אבל זה גם אם אנחנו לא מדברות בכלל כל היום ואז ברגע אחד שאני רוצה לדבר זה קורה זה לא שהתקשרתי אלייה כל היום והכל אם אני לא שולחת הודעה אז לא נדבר שבוע
אבל זה גם אם אנחנו לא מדברות בכלל כל היום ואז ברגע אחד שאני רוצה לדבר זה קורה זה לא שהתקשרתי אלייה כל היום והכל אם אני לא שולחת הודעה אז לא נדבר שבוע
אנונימית
לפי איך שהיא מתחמקת, זה מרגיש לה כבד לדבר איתך. כנראה שאת יותר מדי פונה אליה לעידוד, ולא גם לדברים כיפיים וקלילים. אז היא מתחמקת, ואז את מרגישה דחוייה ונעלבת.
החוכמה פה היא להסתכל , ולשאול: מה בהתנהגותי, גרם לה לסנן אותי?
לא רק להאשים אותה, אלא לבדוק איך את הכבדת עליה, וזה גורם לה לסנן.
עדיף לראות את האמת , מאשר להאשים את השני.
הייתי פותחת את החסימה, כותבת לה: קלטתי שאני מכבידה עליך, מבטיחה לשנות.
ולשים לב לאזן את מה שיש לך לדבר איתה, לא רק שתרגיע אותך, אלא מיצאי דברים כיפים וקלילים לספר לה, התענייני בה , שהיא תספר.
לא סתם חברה קרובה מתנהגת כך. את גרמת לה להרגיש שלא בא לה כל הזמן לשמוע בעיות. זה הזמן לשנות ליותר קלילות וכיף.
בהצלחה לך בשינוי הטוב וביחסים מחודשים וטובים איתה.
החוכמה פה היא להסתכל , ולשאול: מה בהתנהגותי, גרם לה לסנן אותי?
לא רק להאשים אותה, אלא לבדוק איך את הכבדת עליה, וזה גורם לה לסנן.
עדיף לראות את האמת , מאשר להאשים את השני.
הייתי פותחת את החסימה, כותבת לה: קלטתי שאני מכבידה עליך, מבטיחה לשנות.
ולשים לב לאזן את מה שיש לך לדבר איתה, לא רק שתרגיע אותך, אלא מיצאי דברים כיפים וקלילים לספר לה, התענייני בה , שהיא תספר.
לא סתם חברה קרובה מתנהגת כך. את גרמת לה להרגיש שלא בא לה כל הזמן לשמוע בעיות. זה הזמן לשנות ליותר קלילות וכיף.
בהצלחה לך בשינוי הטוב וביחסים מחודשים וטובים איתה.
בדיוק, תראי לה דוגמה ותתקשרי אליה את ותגידי לה למה היא עשתה מה שהיא עשתה
שואל השאלה:
אפילו שחסמתי אותה היא לא שלחה הודעה בשום מקום לא באינסטגרם לא בהודעות לא התקשרה כלום לגמריי רואים שלא אכפת לה
אפילו שחסמתי אותה היא לא שלחה הודעה בשום מקום לא באינסטגרם לא בהודעות לא התקשרה כלום לגמריי רואים שלא אכפת לה
אנונימית
לא היית צריכה לחסום אותה.
תפתחי לה חסימה ותגידי לה שהיית צריכה אותה כי ההורים שלך רבו וזה לא היה נעים מה שהיא עשתה
תפתחי לה חסימה ותגידי לה שהיית צריכה אותה כי ההורים שלך רבו וזה לא היה נעים מה שהיא עשתה