6 תשובות
לדעתי זאת אפליקציה מחורבנת
רוב האנשים שם מפגרים רצח וכל מה שאכפת להם זה תחת וגוף.
בהתחלה זה באמת היה אחלה פורמט ואחלה קונספט והכל אבל זה באמת נהרס.
מעדיפה את המיוזיקלי
מסכים גם זאת אפליקציה נוראית אבל הבעיה שאין מה לעשות עם זה כמעט לכל נער ונערה יש את זה ולמי שאין אז הוא כאילו לא מקובל אבל מסכים זה נוראי מאוד
זה באמת משוגע מה שקורה שם
ההורים של הילדים צריכים לשים לב מה הילדים שלהם עושים בטלפון מההתחלה אף ילד לא אמור להוריד את זה, זה מגיל 13 בעיה שלהם
היום ילדים בני 10 מקללים ורואים תכנים גרועים אז להסתכל בטיקטוק לא קרה כלום
שואל השאלה:
^וזה נשמע לך בסדר?