10 תשובות
הפרקים של 19 ימים מאוד קצרים,וזה די נחמד
וואו זה ממש שווה את זה, פרקים קצרים וקלילים.
המנגה עצמה מצחיקה,
מרגשת ולפעמים גם עצובה ומפחידה.
המנגה עצמה מצחיקה,
מרגשת ולפעמים גם עצובה ומפחידה.
the boxer
a witchs hopless wish
דרך אגב אני בהתחלה סואסייד בוי ,שווה להמשיך?
a witchs hopless wish
דרך אגב אני בהתחלה סואסייד בוי ,שווה להמשיך?
שואל השאלה:
יאו זה מעל 300 פרקים מה
זה שווה את זה?
יאו זה מעל 300 פרקים מה
זה שווה את זה?
berserk
bleach
vagabond
7ds
death note
steel ball run (מומלץ לראות לפני זה את גוגו פארט 1-5 ולקרוא את פארט 6 לחווית קריאה מהנה אבל עדיין תביני גם בלי)
one piece
one punch man
juujika no rokunin
kingdom
mashle
tog (וואבטון)
bleach
vagabond
7ds
death note
steel ball run (מומלץ לראות לפני זה את גוגו פארט 1-5 ולקרוא את פארט 6 לחווית קריאה מהנה אבל עדיין תביני גם בלי)
one piece
one punch man
juujika no rokunin
kingdom
mashle
tog (וואבטון)
שואל השאלה:
אני לא קוראת שונן אבל תודה שהשקעת מזמנך כדי לכתוב את זה :)
אני לא קוראת שונן אבל תודה שהשקעת מזמנך כדי לכתוב את זה :)
^berserk זה סיינן
vagabond סייהן
sbr סיינן
deathe note זה השונן הכי לא שונן שקיים
juujika no rokunin זה סוג של
kingdom סיינן
tog זה וואבטון אין שם את החלוקה לשונן/סיינן/שוגו וכל אלה, ה ואני מוסיף להמלצות vinland saga זה גם סיינן
בכללי כל החלוקה הזו היא שטויות לגמרי, ליטרלי שמו את סאקורה סאמה לאב איז וור כסיינן ואת המנגה של האנטר (אם רק ראית את האנימה, שתדעי שזה חרא אדפטציה צנזרו מלא) כשונן
vagabond סייהן
sbr סיינן
deathe note זה השונן הכי לא שונן שקיים
juujika no rokunin זה סוג של
kingdom סיינן
tog זה וואבטון אין שם את החלוקה לשונן/סיינן/שוגו וכל אלה, ה ואני מוסיף להמלצות vinland saga זה גם סיינן
בכללי כל החלוקה הזו היא שטויות לגמרי, ליטרלי שמו את סאקורה סאמה לאב איז וור כסיינן ואת המנגה של האנטר (אם רק ראית את האנימה, שתדעי שזה חרא אדפטציה צנזרו מלא) כשונן
שואל השאלה:
היחידה שאני ממש מכירה משם זה מחברת המוות אבל כי ראיתי את האנימה, אני יותר קוראת אימה, רומנטיקה ושוג'ו
היחידה שאני ממש מכירה משם זה מחברת המוות אבל כי ראיתי את האנימה, אני יותר קוראת אימה, רומנטיקה ושוג'ו
19 days
שואל השאלה:
לא שונן איכסה פיכסה
לא שונן איכסה פיכסה