6 תשובות
בכל מקום רק לא בבסיס עד מתי
אמסטרדם
הייתי שם לפני כמה שנים ומהמם שם
איפשהוא באירופה כנראה היה נחמד
רוסיה
בורה בורה, מדהים שם ברמות, חופים מושלמים, נוף, מזג אוויר.. זה גם במקום מבודד מהעולם בלי חולים.
פשוט שלמות
קאנקון או סידני