6 תשובות
תדברי ותשתתפי אבל תתני גם לבנות האחרות לדבר ולהביע את הדעות שלהן
היום הזה ממש כיפי ואחלה שיהיה לך בהצלחה
קודם כל לישון טוב כי המבחנים זה בעיקר ריכוז.. לא משנה כמה את ביישנית בדרך כלל תזכרי שאף אחד שם לא מכיר אותך תהיי דומיננטית תנסי לשאול את כל הבנות את דעתם בנושא תובילי את הקבוצה שלך בקיצור סוג של תפקדי אבל אל תהיי שתלטנית מידי תנסי לערב את כולם כזה ולקבל את הדעות של כולן
שואל השאלה:
היום הזה קורה בזום לצערי
שואל השאלה:
תני דוגמה למבחן שיש שם
תיהי חברותית ממש ותנסי שיהיה לך מה להגיד על כל דבר וכמה שיותר
יום מחורבן
להיות רגועה