9 תשובות
יש מלא
הלהקה אהובה עליי היא red
ואו יש מלא!
הזמר האהוב עלי זה בוב דילן כמובן
והלהקה מישראל המכשפות או מוניקה סקס, מחול נראלי הביטלס או crowded house
רביד פלוטניק
green day והלהקה השנייה sum41
the police
the smiths
אריאנה גרנדה,סיה
פנטטוניקס
זמר- אד שירן

להקה- 5 seconds of summer
green day
lovelytheband
queen
nirvana
guns n roses
fall out boy
כרגע צמצמתי את הלהקות אבל בעיקרון זה הם חחח
bon jovi או queen
לא יכולה לבחור את מי אני אוהבת יותר