5 תשובות
שואל השאלה:
בסדר אבל אחרי 20 שנה זה פחות כיף מיום או יומיים ראשונים

אין בזה משהו חדש או מעניין אחרי 20 שנה...
אנונימי
כשאתה באמת מאוהב אתה לא רואה את זה ככה.
שואל השאלה:
אבל במה זה שונה מלטוס 1000 פעמים או לחרוש על משחק מחשב?
אנונימי
זה תלוי באופי שלך ועם מי אתה יוצא.
יש זוגות שישתעממו אחרי זמן מסוים כי אין ממש כימיה או חיבור לטווח הרחוק, יש גם אנשים שפשוט לא בקטע של מערכת יחסים ארוכה והם רוצים את הריגוש ולכן ישתעממו.
אבל הדבר מדבר בעד עצמו- יש זוגות שנשואים עשרות שנים אז זוגיות זה כנראה לא דבר שנמאס מתישהו
אני מניח שזה לא הפעם הראשונה שהדלקת את הטלפון איך לא נמאס לך ?
כשאהובים משהו הוא לא נמאס.