6 תשובות
שואל השאלה:
מישהי,
למה את חושבת ככה?
אני ברוב הזמן חסרת טאקט
או סתם כי אני מצחיקה - מפגרת כזאת
אני כזאת מושלמת ומצחיקה ומושלמת.
סתם ילד רגיל ונחמד
או מפגרת או מטומטמת
קשה לבחור