5 תשובות
סרט חמוד אבל הסוף לא מספק בשיט
אהבתי את התינוק הענק הוא עשה את
כל הסרט
הסרטים שלי גיבלי הם ציל רצח כזה פשוט כיף לראות אותם
אהבתי ממש את קאונשי כי אני ליטרלי כמו כולם והוא אחלה דמות
האנימציה ממש יפה, כל המאפיינים התרבותיים שהכניסו לסרט היו מדהימים וגם העלילה באופן כללי..... למרות שהסוף באמת לא משהו