3 תשובות
שואל השאלה:
לדעתי אם היה רקע שהוא לא לבן זה היה יותר יפה אבל האייקונים והתמונות ממש אסטטיות סוף סוף משהו איכותי ולא של צ'אחלות
אנונימית
לא אהבתי, איך אפשר להבין משם משהו?
שמחתי לעזור,
סולמה זאהיר :)
לא, זה גם ממש בייסיק
אנונימית