6 תשובות
לעשות ספורט, ולאכול בריא זאת הדרך הכי טובה להרזות.
זה לא יוריד לך 7 קילו בחודש כי זה תלוי בגובה ועוד כמה דברים אבל זאת הדרך הכי טובה להוריד במשקל
תלוי כמה זה מהגוך שלך באחוזים.( אחוזי שומן) המשקלים נמוכים זה משה קשה וחודש זה כלוםם
נראה לי קצת הרבה יחסית למשקל לא כזה כזה גבוה. אבל בעקרון גרעון קלורי נמוך
אנונימית
אני חושבת שתצליחי עם תזונה נכונה בשילוב עם ספורט וכמובן גירעון קלורי תצליחי לרדת בערך 5-6 קילו בחודש.
היפותטית הירידה הזאת יכולה להתרחש, מעשית מדובר בנזק בריאותי משמעותי ולכן מן הראוי להגיד לך לרדת מהרעיון.
תזונה נכונה בה את נמצאת במאזן קלורי שלילי סביר תוביל אותך לירידה של עד 4-5 קילו בחודש, לא מעבר לכך(אלא אם כן את בעודף משקל מאוד גבוה ואז הכללים משתנים)
תזונה דלה ומאזן קלורי שלילי מאוד נמוך יכול להוביל אותך גם לירידה של 7 קילו בחודש, אבל הירידה הזאת לא תהיה חלקה ותוביל בסבירות גבוהה לעלייה חדה במשקל לאחר מכן.