8 תשובות
כן בגלל שהוא תמים
לא.
הוא מסכן ואני מרחמת עליו,יורדים עליו בלי הפסקה וזה כבר לא מצחיק
שואל השאלה:
גם בגולסטאר אבל בכל ראליטי שהוא היה הוא היה מצחיק האמת שאפילו רק מלהסתכל עליו אני צוחקת
אנונימית
שואל השאלה:
כן אוהבים להתעלל בו
אנונימית
אני זוכר בגולסטאר 3 את הריב שלו עם ג'ובאני שהוא התפרק והתחיל לבכות, נשבר לי הלב. מאוד מגזימים איתו במתיחות, הוא זורם לרוב אבל לפעמים עוברים איתו את הגבול.
לא מה שעושים לו מוגזם לחלוטין ומנצלים כת זה שהוא תמים וחלש