3 תשובות
אני מבינה אותך,
הייתה איתי מישהי שנפטרה בכיתה א'
בכיתי יום שלם (קראו לאמא שלי לאסוף אותי מבית ספר באמצע היום כי לא הפסקתי לבכות). הייתי רק בכיתה א'
אני עדיין מדחיקה. אני מדי פעם בוכה (עכשיו אני בוכה) אבל אני ממשיכה להדחיק. לא יודעת מה יהיה השלב הבא
אנונימית
היי אני ממש מבינה אותך עוד לא עבר שנה מאז שסבתא שלי נפטרה כל לילה יש את הזכרונות זה ממש לא טוב להדחיק אני פב לכל דבר אם את רוצה לפרוק ולדבר אל תשמרי דברים כאלה ואת כן חזקה זה שאת בוכה לא עושה אותך פחות חזקה
את צריכה לאמץ את הרגשות, להרגיש את זה גם אם זה כואב ורק אז תרגישי טוב יותר, ברור שהזיכרונות תמיד יקפצו לבקר אבל תנסי להיזכר ברגעים היפים ולשמוח מהם, שזכית להיות איתו כמה שהיית ושעכשיו הוא נמצא במקום טוב יותר ושומר עלייך מלמעלה