אז לי לי ולבנות שאני קצת-די מדברת איתם יש קבוצה בשביל עבודה שאנחנו צריכות לעשות
ועכשיו גיליתי ששלושתינו נכנסות לבידוד, כדאי לי לכתוב משהו בקבוצה כזה:"וואו אתם קולטים שאנחנו בבידוד עכשיו" או משהו? או פשוט לא לרשום כלום?לא כתבנו בקבוצה הזאת כלום חוץ מדברים על העבודה