6 תשובות
מה- אין מה להתאכזב זה ציון מעולה
אנונימית
להבין שזה רק ציון. לא באמת אומר עד כמה אתה חכם. זה עניין דפוק של משרד החינוך
גם אני כמוך
ואפילו יותר גרוע אני מתאכזבת מציון מתחת ל90 יש מצבים שאני בוכה
ואפילו יותר גרוע אני מתאכזבת מציון מתחת ל90 יש מצבים שאני בוכה
שואל השאלה:
חח לא יודע מפחידה אותי המחשבה שאני אכנס למשוב ובום 76 סתם לדוגמה אוף זה ממש מלחיץ אותי
חח לא יודע מפחידה אותי המחשבה שאני אכנס למשוב ובום 76 סתם לדוגמה אוף זה ממש מלחיץ אותי
אנונימי
וואו לגמרי אני כמוך
יש לי גם לחצים לפני מבחנים ואחרי אני לא יכולה לישון מהפחד שאני אקבל 80 או 70
יש לי גם לחצים לפני מבחנים ואחרי אני לא יכולה לישון מהפחד שאני אקבל 80 או 70
אני מחכה למעל 70.
תחשוב שזה רק ציון וש תאמין לי הציון הזה לא מה שיקבע את העתיד שלך ויגידו אה זה קיבל 70 לא נקבל אותו לכלום.תאמין לי ציונים זה לא הכל בחיים הכי חשוב זה הדרך וכוח הרצון שלך להצליח ולהתאמץ
תחשוב שזה רק ציון וש תאמין לי הציון הזה לא מה שיקבע את העתיד שלך ויגידו אה זה קיבל 70 לא נקבל אותו לכלום.תאמין לי ציונים זה לא הכל בחיים הכי חשוב זה הדרך וכוח הרצון שלך להצליח ולהתאמץ
באותו הנושא: