6 תשובות
יש את זה לרוב המוחלט של האנשים זה מגדילה, התמתחות של העור אני דווקא אוהבת את זה
קווים לבנים?
יש שמנים כמו bio oil בקוסמטיקה בסופרפארם
שואל השאלה:
כן^
אנונימית
זה מגדילה זה בסדר לגמרי
סימני מתיחה זה לכל החיים, אפשר לשים קרמים אבל לרוב לא עובר אבל אל תדאגי יש לכולם. זה מהמתחות העור בצורה מהירה (השמנה, גביהה, גדילה וכדומה)
גדילה של הגוף או התפתחות
לי יש סימני מתיחה בציצי והם לא נעלמים לפי מה שאני יודעת