תשובה אחת
קודם כל אם אין לך הרבה אחסון לא ממליצה לך לעשות כי זה תופס בערך 2 ג'יגה
אם יש לך מקום תעשי את זה ולחברי למטען
זה לא מוחק שום דבר ואם יש לך באגים זה אמור להסתדר תוך כמה ימים כי זה עדכון של אפל ואם יש באגים הם ממש תוך כמה ימים מסדרים את זה
בכללי אין יותר מידי הבדל חוץ מכמה שדרוגים נחמדים תעשי את השיקול שלך