5 תשובות
אין לי בת זוג.
גם אם תהיה לי בת זוג, אני אהיה בטוח שחבר שלי יהיה יותר חשוב לו ממנה.
גם אם תהיה לי בת זוג, אני אהיה בטוח שחבר שלי יהיה יותר חשוב לו ממנה.
אה וואי עניתי על זה במקום על שאלה אחרת
ובקשר לשאלה בן הזוג
ובקשר לשאלה בן הזוג
הייתי אומר בת זוג בגלל שאין לי ממש חבר הכי טוב אבל אם היה לי אני מאמין שהחבר...
אין בן זוג אז החברים הכי טובים שלי
חברה הכי טובה
באותו הנושא: