6 תשובות
מוזמנת לדבר איתי עליו.
וכן לשאלתך.
תקווה באנושות? לא. אני פשוט לא מצפה ממנו משהו.
לא איבדתי תקווה. פשוט כל קיים בי תיעוב לחלק מהאנשים בחיי. הפסיכולוג שלי ממש עזר. מוזמן.ת לפרטי
המון פעמים כן, שזה כבר היה עד למצב של פגיעה עצמית.
אמ החלמתי שנוצר לי תקווה חדש שפיתחתי לעצמי אופציות והבנתי שיש עוד דרכים חוץ מהמחשבה שחייתי בה.
כן זה חוזר לי כל בערך חודש- חודשיים בגלל הזה שלי אבל אני כל פעם משתקמת ונהיית חזקה ומקבלת אינסוף תמיכה מחברים שלי, היועצת בית ספר וקצת מהמשפחה שלי
ואשמח לעזור לך
כל הזמן
כן ניסיתי וניסיתי משהו במשך ששנתיים וקצת בערך וזה היה הדבר הכי חשוב לי בעולם שחשבתי עליו כל יום וזה אף פעם לא קרה ):