7 תשובות
את לא מטומטמת אבל הייתו ניגשת למועד ב כי אפשר יותר
את לא מטומטמת ככה לומדים פעם הבאה תהיי טובה יותר
תקראי ספרים
תראי סדרות
ציון 70 זה לא רע, לפחות זה עובר אל תתבאסי
הלוואי עלי לקבל 70 באנסין.
אנונימית
אני שקיבלתי 39 במודל e ואני 5 יחל...
אנונימית
שואל השאלה:
מה זה מודל e? בגרות? אני בכיתה ח ולא מבינה בזה אבל ממה שהבנתי האנסינים של כיתה ממש קלים ואני מאוכזת מעצמי רצח
אנונימי
תקשיבי. כיתה ח הציונים שלי באנגלית היו כמו שלך בדיוק. לאט לאט אחריי שקראתי, כתבתי, צפיתי בסדרות/סרטים באנגלית, פתאום הגרמר שלי ואוצר המילים שלי התרחב בצורה מטורפת. כיום אני בחמש יחל אנגלית על ממוצע מאוד גבוה. אני יודעת שזה נשמע מאמץ די גדול אבל תאמיני לי שאת יכולה למצוא דברים שאת נהנית מהם שכוללים בהם אנגלית. נגיד אצלי, אני לא תכננתי לקרוא, לכתוב ולראות דברים באנגלית רק בשביל לשפר את האנגלית. פשוט עשיתי דברים שכללו בהם את השפה ועל הדרך השתפרתי. אני אתן לך דוגמא: אם יש לך סלבריטי קראש, את יכולה לקרוא עליו/עליה פאנפיקים באפליקציית וואטפד או שאת יכולה אפילו למצוא באינסטגרם. תכתבי את השם שלו/שלה ו- fanfic ואת תמצאי. אני אישית פעם ממש נהניתי לקרוא (יותר בגילאים שלך). ואפילו כתבתי פאנפיק משלי מה שעוד יותר שיפר לי את האנגלית.