6 תשובות
כן זה סבבה.
אחלה ?
הלוואי עלי
זה יחסית איטי...
בעיקרון אני קורא 70, אבל כל אחד בקצב שלו... זה גם תלוי ברמה שלך ובשכבת גיל...
בעיקרון אני קורא 70, אבל כל אחד בקצב שלו... זה גם תלוי ברמה שלך ובשכבת גיל...
שואל השאלה:
70 בשעה ועוד לא בשפת אם שלך חח מוגזם... כאילו אתה קורא ספר שלם ב3 שעות
70 בשעה ועוד לא בשפת אם שלך חח מוגזם... כאילו אתה קורא ספר שלם ב3 שעות
אנונימית
אני קוראת 40 חח.. לא יודעת למה זה פשוט יוצא ככה
אני לא מנסה להיתנשא..
כן זה בסדר..
אני לא מנסה להיתנשא..
כן זה בסדר..
אנונימית
באותו הנושא: