9 תשובות
סקסי מאד...
אני חושבת שעדיף ללונה פארק מכנסיים קצרים או שלושה רבעים כדי שיהיה יותר נוח.
ולגבי החולצה נראלי בסדר.
נשמע מגניב שווה לך ללכת עם זה השאלה היא אם המכנס ארוך או קצר אם ארוך תוותרי, אם קצר מאוד גם תוותרי חפשי משהו באמצע שלא יהיה לך חם מידי או שתיכווי מהמתקנים..:)
מקווה שעזרתי
לדעתי תראי מאוד יפיפיה עם זה
לכי על זה...!
לדעתי לא יהיה לך נוח לעלות על המתקנים עם חולצת בטן ומכנס כזה...
תלכי עים מה שהכי היה לך נח להיסתובב איתו במיתקנים עים חום כזה עדייף משהוא נעים ונוח.
ותהני לך מחר
החולצה עלולה להתרומם במתקנים. עדיף חולצה צמודה
אם את רוצה את הבגדים האלה את צריכה סנדלים שחורות!
אחרת הבגדים ממש מכוערים!
אם אין לך סנדלים יפות שחורות או שאין לך בכלל תגידי לי בפרטי ואני יעזור לך בסטיל
ןתהני!
אנונימית
היום הייתי בסוג של לונה פארק..
תשמעי, אל תלבשי מה שיפה תלבשי מה שיותר נוח לך! באמת את סתם תתעני שמה..
אני לבשתי גינס וגופייה רגילה ונעליים פתוחות נוחות. את הגינס שמתי כדי שיהיה לי איפה לשים פלאפון וכסף שלא ילך לי לאיבוד...
עצה שלי ואני מציעה לך להקשיב לי-שימי רק מה שנוח! אל תגידי זה נוח לי אז אני ישים את זה ובסוף את כל שניה תצטרכי להרים או לא יודעת מה..
מקווה שעזרתי בהצלחה:)
קיפמיוואי