5 תשובות
כן, שנה שעברה היה לי
שמחתי לעזור,
סולמה זאהיר :)
האמת שלא היה לי.
כן, אני נשארת חברה שלה כי אין לי כוח לדרמות שלה בעיקר
אבל גם בגלל שאני מפחדת שהיא תרחיק את שאר החברים שלי
לתקופה יחסית קצרה היה אדם כזה ואז הפסקתי להיות חברה שלו. אני יודעת שהחברות שלי לא יפסיקו להיות חברות שלי על דבר כזה.
FML