9 תשובות
אנונימי^, שנה טובה :)
לשאלתך, לא המון.
שנה טובה אנונימי
יותר ממה שציפיתי

שנה טובה אנונימיי!
שנה טובה^.
:)
אמרו לי 6 אנשים.
אני לא סופרת את האיחולים שבסטיפס.
0
אנונימי
4
אנונימית
לא התקשרו אבל אמרו בקבוצה של החברות כולן לכולן.
ושנה טובה :> שנזכה לשנה נהדרת 3>