23 תשובות
כן

בברכה, לחם פיט.
כן מה הבעיה חחח
בטח ואומרים לסיים דרך אגב
בקלות
אנונימי
אני צמחוני אז אני לא יכול להתחיל
שואל השאלה:
מה.
רק אני בחיים לא?
חשבתי שכולם ירשמו לא הלם
אנונימית
לא אכלתי שווארמה אף פעם :)
בטח זאת לא שאלה בכלל
^^ מה למהה
לא יצא לי^^
לא נראה לי
כן מה הבעיה
^^ וואי תקשיבי את חייבת זה כזה טעיםם
וואי זה ענק אני בקושי מסיימת חצי פיתה
כן
אתמול אכלתי
כע בקלות אפילו 2
כן ברור
וואי איך בא לי לאפה שווארמה עכשיו
אף פעם לא הצלחתי לסיים לאפה שלמה אבל אני מניחה שאני אוכל לסיים את הכל אם אני אהיה ממש רעבה
אנונימית
לא
אני צמחונית
יכול לאכול גם 2, קרה פעם.
ברור חחח מה השאלה פה ?