10 תשובות
תשימי קצת אבקת סוכר שיצא יותר קרוב לשוקולית
זה משתנה. שימי פחות קקאו אם את משתמשת בזה
לקקאו יש טעם מאוד מריר, אני חושבת שהטעם ישתנה פשוט צריך להוסיף סוכר כי זה לא מתוק.
שואל השאלה:
הכוונה שבמתכון צריך לשים קקאו ואין לי אז אני שמה שוקולית במקום
זה בסדר אפשר להחליף ולשים שוקולית במקום:)
כן נראלי כי זה יותר מריר
לא חושבת, יהיה פשוט מתוק יותר
אה אז זה סבבה