7 תשובות
גם אני וזה ממש מצחיק
מסכימה לגמרי.
אני גם לא הבנתי את הקטע הזה זה הכי לא רציני בעולם בתור אחת כזאת שהיה לה בגיל 13 ולכן אני לא מחשיבה אותו בכלל
השפעה מסדרות בחיי למשל גאליס איך הם מראים כל כך הרבה תוכן זוגי לילדים בני 13 אף פעם לא הבנתי
מסכים לגמריי
בחיי זה הזיה עזבי
שואל השאלה:
הן אשכרה בוכות על זה שאין להן חבר^
למה מה כל כך מדהים בזה
אני בת 13 ואני לא מבינה את זה
אנונימית
^^טוב מאוד את לא צריכה להבין את זה בגיל הזה תאמיני לי שגם הן לא מבינות הן רק חיות בהזיות שמה שהן רואות בטלוויזיה זה מה שקורה במציאות