5 תשובות
ראיתי את העונה הראשונה זה היה ממש טוב האמת
שואל השאלה:
למה איכסה זה דווקא ממש מעניין ואני לא רואה אנימה אף פעם
אנונימי
זה על ילדה שמקבלת אורגזמה מלנצח בהימורים. ובנוסף זאת אנימה. מה יש לאהוב?
אני מתה לראות אבל אני באמצע יותר מידי סדרות