7 תשובות
אל תתבאסי הם לא קיבלו את הגי טי היי שאת חושבת
לא חושב
מוכרים את המשחק בדולרים בודדים
יש אתר בשם eneba שמוכר משחקים בזול והgta עולה שם 37 שקל
אממ את יכולה לקנות ממש ממש בזול או לפרוץ אחד אופליין
לא, אבל ביום רביעי הם מוציאים את רוקט ליג בחינם זה גם משהו
כנראה שלא, אבל יש אנשים שמוכרים חשבונות ב-10 שקל את יכולה לקנות אחד
באותו הנושא: