4 תשובות
אין לכם שום אפשרות לשבת בקרבת מקום? במקום פתוח, איזה פארק, מקום שיש בו ספסלים? אין מה לדאוג מבחינת פרטיות, אם שניכם תשבו על ספסל ותדברו בשקט, מקסימום אנשים רק חולפים ליד ולא מקשיבים ולא יכולים להבין שום דבר.בחום הזה לשבת באוטו בלי מזגן, סגור זה נשמע ממש לא טוב. (גם לא ברור למה קבעתם באוטו?)
שואל השאלה:
לא קבענו באוטו, קבענו בזום אבל המקום היחיד שאוכל זה כנראה באוטו...
אנונימי
אוקיי, אני עדיין ממליצה, תתפוס לך איזו פינה בשכונה. בטוח שיש מקום שתוכל לשבת בלי שאף אחד יפריע לך. עדיף שתשב בחוץ, באוטו לוהט זה מסוכן.
תהיה עם דלת פתוחה כי יהיה לך ממש חם