6 תשובות
האמת שכן, כמה פעמים
האנשים שעונים שם בדרך כלל עונים בצורה הזאת, אין לי מושג למה
יש לזה וייב שונה לגמרי מפה
תלוי על מי את נופלת
חרא פורום זה ask pepol רק טרולרים
יש ויש.
הם מתנשאים קצת
לא האמת, אבל כן ראיתי תגובות שמה לכמה שאלות שענו ומסכימה איתך קצת. למרות שחלק מהם כן עונים כמו שצריך, אבל חלק לא עוזרים אפילו לשואל השאלה.
באותו הנושא: