35 תשובות
להתקשר למישהו שיפתח לך ויביא מגבונים
אנונימית
שואל השאלה:
כולם ישנים
כולם ישנים
אנונימית
איזה קומה את?
שואל השאלה:
ואני לא יכולה להתקרב לדלת כי היא ירקה על כל האיזור
ואני לא יכולה להתקרב לדלת כי היא ירקה על כל האיזור
אנונימית
מקרה חירום הייתי מתקשרת וצועקת גם שכל העולם ישמע ואז מראה לה מה זה
אנונימית
שואל השאלה:
^^קומה שניה
^^קומה שניה
אנונימית
זה גבוהה או נמוך כזה?
שואל השאלה:
היא גם כיבתה את האור אז יש לי רק אור מהפלאפון
היא גם כיבתה את האור אז יש לי רק אור מהפלאפון
אנונימית
שואל השאלה:
^^גבוה, לא יכולה לצאת מהחלון
^^גבוה, לא יכולה לצאת מהחלון
אנונימית
שואל השאלה:
עוד מעט גם נגמרת לי הסוללה...אמאלה איזה אחות יש לי
עוד מעט גם נגמרת לי הסוללה...אמאלה איזה אחות יש לי
אנונימית
איזה חדר זה?
שואל השאלה:
זה לא החדר שלי
זה לא החדר שלי
אנונימית
חדר של מי זה
שואל השאלה:
השרותים...
השרותים...
אנונימית
שואל השאלה:
והמתג מבחוץ
והמתג מבחוץ
אנונימית
או שזה ספאם או שלא יודעת מה להגיד לך מזמן הייתי כבר צועקת בבית
אנונימית
תשתמשי במגבות שימי על הרוק
שואל השאלה:
זה מסובך אבל החדר הזה הוא כרגע לא בשימוש אז אין שם נייר ומים
זה מסובך אבל החדר הזה הוא כרגע לא בשימוש אז אין שם נייר ומים
אנונימית
שואל השאלה:
מגבות זה רעיון טוב, אבל יש פה מגבות ידיים קטנות מפעם ואין לי דרך להתקרב...כי יש גם על הרצפה
מגבות זה רעיון טוב, אבל יש פה מגבות ידיים קטנות מפעם ואין לי דרך להתקרב...כי יש גם על הרצפה
אנונימית
שואל השאלה:
^^^^ יש לי ממש פחד מחיידקים אז אני לא מתקרבת בכלל אבל אם אני אעיר מישהו יהרגו אותי
^^^^ יש לי ממש פחד מחיידקים אז אני לא מתקרבת בכלל אבל אם אני אעיר מישהו יהרגו אותי
אנונימית
שואל השאלה:
טוב נמאס לי..אני שוקלת לצרוח
טוב נמאס לי..אני שוקלת לצרוח
אנונימית
לפתוח את הדלת?
כולה ירקה ,זה עדיף מלהשאר בחדר
כולה ירקה ,זה עדיף מלהשאר בחדר
^מסכים
שואל השאלה:
^^אמרתי כבר..יש לי ממש פחד מחיידקים...
^^אמרתי כבר..יש לי ממש פחד מחיידקים...
אנונימית
שואל השאלה:
בסוף כתבתי לה הודעה שאם היא לא באה ומנקה אז אני אגיד לאמא ואבא את כל הסודות שלה (דברים שהיא עשתה ולא הייתה צריכה לעשות)
בסוף כתבתי לה הודעה שאם היא לא באה ומנקה אז אני אגיד לאמא ואבא את כל הסודות שלה (דברים שהיא עשתה ולא הייתה צריכה לעשות)
אנונימית
מה היא עשתה תספרי לנו
שואל השאלה:
היא היותר מופרעת
היא היותר מופרעת
אנונימית
נו דברי כברר
שואל השאלה:
שתתה, עישנה, כל השיט הרגיל הזה אבל אימא ואבא שלי לא יודעים..אז היה לי קל לסחוט אותה
שתתה, עישנה, כל השיט הרגיל הזה אבל אימא ואבא שלי לא יודעים..אז היה לי קל לסחוט אותה
אנונימית
כיןן יואו
שואל השאלה:
אה ושנה טובה הלכתי לישון
אה ושנה טובה הלכתי לישון
אנונימית
שואל השאלה:
אני בשוק איך לא חשבתי על לסחוט אותה לפני זה..
אני בשוק איך לא חשבתי על לסחוט אותה לפני זה..
אנונימית
תעדכני
שואל השאלה:
מה? משעמם לי לא בא לי לישון
מה? משעמם לי לא בא לי לישון
אנונימית
באותו הנושא: