5 תשובות
לא
שואל השאלה:
ואתם חושבים שהוא לא בקטע? כאילו אם הוא היה בקטע הוא היה עונה כבר לא?
ואתם חושבים שהוא לא בקטע? כאילו אם הוא היה בקטע הוא היה עונה כבר לא?
אנונימית
אממ רוב הסיכויים שהוא לא
אבל תמיד יש מצב שהוא פשוט לא יכול לענות או אין לו כח
קרה לי כמה פעמים שלא עניתי להודעה אבל לא כי לא הייתי מעוניינת או משהו
אבל תמיד יש מצב שהוא פשוט לא יכול לענות או אין לו כח
קרה לי כמה פעמים שלא עניתי להודעה אבל לא כי לא הייתי מעוניינת או משהו
לא אל תמחקי
אל תמחקי זה סתם מביך אם הוא ראה וכשהוא ייכנס פתאום אין
אבל פשוט תתעלמי
לא קרה מעולם
אבל פשוט תתעלמי
לא קרה מעולם